Elektronikus postafiók
A banki dokumentumok az Oberbank elektronikus postafiókban is elérhetővé válnak.
Intsen búcsút a papíralapú dokumentumoknak az új Oberbank Ügyfélportál elektronikus postafiókjával. Az Oberbank elektronikus postafiók korszerű lehetőség a hagyományos papíralapú dokumentumok fogadására és küldésére. A kézbesítés gyorsabb, illetve környezetbarát, hiszen nincs szükség papírra és egyéb nyomtatott anyagokra.
Időmegtakarítás
A banki dokumentumokat gyorsabban kapja meg, mint postai úton.
Átlátható és biztonságos
Minden banki dokumentum alapértelmezetten időrendben szerepel, és biztonságosan tárolható.
Nincsenek egyéb bejelentkezési adatok
Jelentkezzen be meglévő Ügyfélportál adataival és tekintse meg az elektronikus postafiókot. Semmi másra nincs szüksége, csak a felhasználói azonosítójára.
Biztonságos kommunikáció
Online kapcsolat a banki tanácsadójával.
Gyakori kérdések
Hol találom az elektronikus postafiókot?
Az elektronikus postafiók az Oberbank Ügyfélportálra történő bejelentkezést követően a „Postafiók” menüpontban érhető el. Amennyiben már használja az Oberbank Ügyfélportált, akkor nincs szükség további hozzáférési adatokra, egyszerűen jelentkezzen be a https://www.banking-oberbank.hu elérhetőségen meglévő eBanking felhasználói azonosítójával és PIN-kódjával. Ha Ön új ügyfél, illetve nincs hozzáférése, kérjük, forduljon az Oberbank tanácsadóihoz bankfiókjaink egyikében.
Megváltoztathatom az bejövő üzenetekről szóló értesítéseket?
Igen, az egyes dokumentumtípusokra vonatkozó értesítések a "Beállítások"/"Értesítések" menüpontban módosíthatóak. A jogilag kötelező erejű dokumentumok esetében nincs lehetőség törölni vagy módosítani az értesítést, ezzel kapcsolatos megértésüket köszönjük.