Oberbank Security App
Megbízások kényelmes és biztonságos jóváhagyása az Oberbank Security App segítségével.
- Biztonságos & egyszerű
- xTAN-kódok megadása nélkül
- Lényeges információk megjelenítése a megbízások jóváhagyása során
Útmutató Security App / Telepítés
Security App mobilapplikáció / Átutalás
A legfrissebb verziókat a Technikai követelmények pont alatt találja.
Új mobiltelefon vagy tab?
Kérjük, mobileszköz cseréje esetén vegye figyelembe az alábbiakat:
Az Oberbank Ügyfélportálban gyorsan és egyszerűen adhat hozzá új okostelefont vagy táblagépet.
Töltse le „új” okostelefonjára/táblagépére az Oberbank Security App aplikációt az (iOS/Android) App Store-ból és aktiválja az alkalmazást MIELŐTT „régi” készülékét üzemen kívül helyezné.
Tekintse meg útmutatónkat
Miért előnyös Önnek?
Az Oberbank Security App segítségével a megbízások jóváhagyása még kényelmesebb és biztonságosabb. A rögzített megbízást egyszerűen erősítse meg az Oberbank Security App alkalmazásban. Az Oberbank Security App-on keresztüli sikeres engedélyezés után kerül további feldolgozásra a megbízás.
Nincs szükség xTAN-kódokra
Az xTAN kódok manuális bevitele már nem szükséges, illetve nem fordulhat elő késedelmes xTAN SMS-kézbesítés sem.
Több információ a jóváhagyásoknál
A megbízások jóváhagyása során teljeskörű információt kap a Security App-ban a fizetési műveletekről. Így részletesebben tájékozódhat a jóváhagyásra váró megbízásról.
Egy felhasználó, több eszköz
A Security App-ot több okostelefonon / táblagépen is használhatja, így rugalmasan kezelheti jóváhagyásait.
Több felhasználó, egy Security App
A Security App-ot több felhasználó használhatja. Felhasználónként különböző hozzáférési PIN-kódokat lehet definiálni.
Technikai követelmények
Az Oberbank Security App használatához Oberbank Ügyfélportál hozzáférés és Oberbank számla szükséges.
Még nincs Oberbank számlája? Akkor haladéktalanul egyeztessen időpontot a közelében lévő bankfiókban!
PC Windows verziók
PC MacOS verziók
Mennyire biztonságos a Security App?
- A Security App-ot tetszőlegesen választható
PIN-kód védi. (SCA ismeret faktor.)
- A Security App okostelefonjához / táblagépéhez számos
eszközadattal és felhasználói számával kapcsolódik. (SCA birtoklás faktor.)
Ez a két egymástól független elem együttesen alkotja a PSD2 (Payments Service Directive 2), RTS (Regulatory Technical Standards) és SCA (Strong Customer Authentication) jogi követelményeinek megfelelő hitelesítést.
Gyakori kérdések
Milyen eszközökkel és operációs rendszerekkel használhatom az Oberbank Security App-ot?
Az Oberbank Security App okostelefonokra / táblagépekre lett optimalizálva. Az App-ot az alábbi operációs rendszerekkel tudja használni:
iOS – 13.0 verziótól
Android – 8.1 verziótól
Az eszköz beállításainál tudja ellenőrizni, hogy melyik iOS vagy Android verzió van telepítve az okostelefonjára / táblagépére.
Ügyfélnek kell lennem ahhoz, hogy az App-ot használhassam?
Alapvetően az Oberbank Security App az Oberbank Ügyfélportált használó ügyfelek számára készült, a tranzakciók jóváhagyásához.
Miért van szükség telefonra az Oberbank Security App-hoz?
Ahhoz, hogy a Security App kapcsolódhasson az Oberbank Ügyfélportál felhasználói azonosítójához, aktiváláskor szükség van a telefon státuszáról gyűjtött információkra.
Egy felhasználó használhat-e több eszközön Security APP hitelesítő eljárást?
Igen, a Security App-ot több eszközön is (okostelefon, táblagép) aktiválhatja.
Új eszköz hozzáadásához lépjen be az Oberbank Ügyfélportál ""Beállítások"" menübe, és adja hozzá az új eszközt az ott található eszközlistához.
Adjon nevet az eszköznek, és hagyja jóvá az új eszköz aktiválását az egyik már regisztrált készülékével.
Olvassa be a QR-kódot az új eszközzel történő aktiváláshoz. Ezáltal az új eszközt hozzáadta az eszközlistához.
Alternatív megoldásként új eszközt az Oberbank App ""Beállítások"" menüben is hozzáadhat.
Lehetséges több felhasználói azonosító kezelése Security APP-ban?
Az Oberbank Security App-ban egyszerre több felhasználói azonosítót is kezelhet. A hozzáférésekhez a PIN-kódok biztosítanak védelmet. A funkcióhoz minden felhasználónak aktiválnia kell az Ügyfélportáljában a Security App hitelesítési eljárást.
Új azonosító hozzáadásához a Security App-ban válassza a „Új azonosító hozzáadása"" menüpontot, és kövesse az útmutatást.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a PIN-kódomat a Security APP-ban?
Ha elfelejtette a Security App bejelentkezéshez szükséges PIN-kódot, szíveskedjen hívni a technikai ügyfélszolgálatot munkanapokon hétfőtől péntekig, 09.00-17.00 óra között a +36 (06)1 / 298 29 - 40, +36 1 / 298 29 - 43 telefonszámok egyikét, a felhasználói száma újraaktiválása érdekében.
Szüksége van Önnek egy új számsorra a Security App beállításához?
Ön egy számsort az Oberbank Technikai ügyfélszolgálat segítségével kaphat. Ez hétfőtől péntekig, banki munkanapokon 9.00 – 17.00 óráig a +36(06)1 298 2940, +36(06)1 298 2943-as telefonszámokon, vagy az ebsupport_hu@oberbank.hu email címen érhető el.
Miután a számsort a banki tanácsadóján keresztül megkapta, manuálisan beállíthatja a Security App szolgáltatását. Amint megjelenik a QR-kód olvasó (okostelefonoknál), kattintson a „manuális bevitel” gombra és írja be a felhasználó azonosítóját és a megkapott számsort. Majd PIN-kódot adjon meg, ha szükséges aktiválja az ujjlenyomat/arc-azonosítót.
A „régi” eszközzel levő eszközkapcsolatot ezt követően törölni kell az Oberbank ügyfélportál vagy az Oberbank App alkalmazás „beállítások” részében.
Security App technikai ügyfélszolgálat
+36 1 / 298 29 - 40
+36 1 / 298 29 - 43
Hétfő-péntek: 9.00 - 17.00 óra (banki munkanapokon)