Fastviewer

Távkarbantartás a Support támogatására

 

A Support Tool az Elektronik Bankinggel kapcsolatos kérdéseknél nyújt segítséget illetve az Elektronik Bankingra vonatkozó probléma keresést támogatja. Az Oberbank Electronic Banking Hotline munkatársai megtekinthetik az Önök képernyőjét,  hogy gyorsan és hatékonyan segíthessenek a probléma megkeresésében illetve annak elhárításában. A kommunikáció védett vonalon keresztül történik. Ugyanezen az alkalmazáson keresztül lehetséges adatok biztonságos átvitele is.

 

Információk/Folyamatleírás

  • Szükség esetén hívja fel az Elektronik Banking Hotline-t.
  • A lenti linkre való kattintással indítsa el a Support Tool-t.
  • Az Electronic Banking Hotline munkatársától kap egy azonosító számot. Az elindított Support Tool megköveteli ennek az azonosító számnak a beadását.
  • Miután Ön megadta az engedélyt arra, hogy a képernyőtartalom átvitelre kerüljön, megjelenik ez a Oberbank munkatársa előtt.
  • Az Ön engedélye nélkül az Oberbank Electronic Banking Hotline munkatársa nem láthatja az Ön képernyőjét és nem képes az Ön gépéhez hozzáférni.
  • Az Ön engedélye nélkül az Oberbank Electronic Banking Hotline munkatársa nem tud Önnel együttműködni.
  • Semmiféle idegen program nem kerül az Ön gépén telepítésre.
  • Lehetetlen észrevétlenül és jogtalanul adatokat eltávolítani az Ön gépéröl.
  • Szükség esetén egy billentyű leütésével bármikor visszavonhatja az Oberbank munkatársának hozzáférését illetve megszakíthatja a kapcsolatot.

 

Support-Tool indítás (német nyelvü modul)


Remote Access Tool for Support

 

Fastviewer supports fast analysis of banking problems and questions around electronic banking. Members of the Oberbank electronics banking hotline take insight on your screen which guarantees fast identification of errors as well as resolving issues. The communication is made via a secured connection. Additionally the application provides a secured data-transmission of files.

 

Information/procedure

  • If necessary call the electronic banking hotline
  • Start the support tool through click on the link below
  • Receive a session number from Oberbank's electronic banking hotline
  • After your permission your screen content is visible for Oberbank's electronic banking hotline

Note:

  • Without you agreement Oberbank's electronic banking hotline is not accepted getting access on your screen incl. mouse control.
  • No (foreign) programs are installed on your PC.
  • It is not possible to remove unnoticed and unauthorized data from your PC.
  • If necessary you can at any time withdraw by pressing a key the mouse control from Oberbank coworker and/or terminate the connection.


Start Support Tool