Az Oberbank AG Magyarországi Fióktelep Panaszkezelési Szabályzata

Köszönjük, hogy pénzügyeinek kezelésével az Oberbank AG Magyarországi Fióktelepet bízta meg.
 
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben az Oberbank AG Magyarországi Fióktelep munkatársainak magatartására, tevékenységére, vagy mulasztására vonatkozóan Önt - bankunk minden igyekezete ellenére - sérelem érte, észrevételét, panaszát a következők szerint jelezheti:
Az Oberbank AG Magyarországi Fióktelepe Panaszkezelési Szabályzatát itt olvashatja.
A bankkártyák vonatkozásában az MBH Bank Nyrt. Panaszkezelési Szabályai irányadóak, ezeket itt olvashatja.

Köszönjük, hogy panaszkezelési szabályzatunkat elolvasta!
 
A meghatalmazottként eljárni kívánó személyek részére az eljárás megkönnyítése érdekében az Oberbank AG Magyarországi Fióktelep által preferált meghatalmazás mintát itt letöltheti.
A bankkártyák vonatkozásában használt meghatalmazás mintát itt letöltheti.

Panaszkezelési Tájékoztató

Az Oberbank AG Magyarországi Fióktelep Panaszkezelési Tájékoztatóját, illetve a bankkártyával kapcsolatos panaszokra irányadó, MBH Bank Nyrt. panaszkezelési tájékoztatóját az alábbi ikonokra kattintva éri el.

 

Panaszkezelési tájékoztató
MBH Bank Nyrt. Panaszkezelési Tájékoztató

 

Panaszkezelési formanyomtatvány

Felhívjuk szíves figyelmét a Magyar Nemzeti Bank (MNB) honlapján, a található panaszkezelési formanyomtatványra: www.mnb.hu

 

pdf file formájában

 

Pénzügyi Navigátor