Oberbank Ügyfélportál
A jövő internetbankja*.
- egyszerű kezelés, modern design és napi 24 órás rendelkezésre állás
- számítógépen, okostelefonon és táblagépen egyaránt használható
- biztonságos dokumentumküldés és kommunikáció a bankkal
*A szolgáltatáshoz Ügyfélportál felhasználói azonosító és internetkapcsolat szükséges.
„Know-Your-Customer nyilatkozat” frissítése
Mostantól nem szükséges személyesen megtenni öninformációs nyilatkozatát.
Kell segítség?
4 lépés az Oberbank Ügyfélportálhoz
Ügyfélportál technikai ügyfélszolgálat
Hétfő-péntek 9.00 - 17.00 óra (banki munkanapokon)
+36 1 298 29 - 40
+36 1 298 29 - 43
ebsupport_hu@oberbank.hu
Bankkártya - Segélyhívószám
Nyitva tartási idő alatt forduljon számlavezető fiókjához.
*A szolgáltatáshoz Ügyfélportál felhasználói azonosító és internetkapcsolat szükséges.
Testreszabható kezdőoldal
A kezdőoldal az új Oberbank Ügyfélportál kulcsfontosságú része. Itt néhány kattintással, az áttekintő oldal elhagyása nélkül intézheti a legfontosabb internetbank műveleteket. Készítsen egyéni kezdőoldalt a saját igényei szerint.
Útmutató
Pénzügyek
Intézze tranzakcióit néhány kattintással, kezelje számláit, megtakarításait, értékpapírszámláit és más termékeit egy helyen, maradjon közvetlen kapcsolatban banki tanácsadójával.
Megbízások áttekintése
A megbízások áttekintésében megtekintheti a benyújtott megbízások státuszait, valamint rendszeres átutalásokat, sablonokat és az elmentett kedvezményezetteket kezelheti.
Útmutató
Fizetési kérelem
A fizetési kérelem a Fizető félnek címzett üzenet, amelynek segítségével a Kedvezményezett azonnali átutalás kezdeményezését kérheti a Fizető félnél.
Tranzakciók rögzítése egy felületen
Új megbízás rögzítése során a bevitt adatok alapján (értéknap, tranzakció devizaneme, kedvezményezett bankszámlaszám, kedvezményezett ország stb.) a rendszer automatikusan eldönti a benyújtandó megbízás típusát, így azt külön megjelölni nem szükséges.
Egyéni számlamegnevezések
A jobb átláthatóság, megkülönböztetés érdekében nevezze el számláit például „munkabérszámla" és „háztartási ktg. számla” néven. A megnevezéseket bármikor módosíthatja.
Intuitív és egyszerű kezelhetőség
Utaljon „Drag&Drop” módszerrel. Ehhez húzza a terhelendő számlaszámot a másikra. Ezután automatikusan megnyílik a tranzakciós felület, ahol megadhatja az átutalás adatait. A rendszer által ismert adatok, például a kedvezményezett IBAN számlaszáma, automatikusan betöltődnek.
Partnerek mentése
Mentse a kedvezményezetteket, akiknek gyakrabban utal, a partnerek közé. Később elég a név első két betűjét megadni, és az Oberbank Ügyfélportál automatikusan javaslatot ad az elmentett kedvezményezettekre. A kiválasztást követően az eltárolt adatok betöltődnek az utalási adatokat is tartalmazó felületen.
Inkasszó megbízás
Nyitott követelései vannak üzleti partnerei felé? Az Oberbank üzleti ügyfélportál (internet banking) segítségével egyszerűsítheti életét. Inkasszó megbízással a követelések egyszerűen és határidőre beszedhetőek a fizetésre kötelezettől. A „pénzügyek” kategóriában adhat új inkasszó megbízást. Válassza ehhez az „Új megbízás/inkasszó megbízás” menüpontot.
Cím és elérhetőségi adatok módosítása
Az Ön Cím és elérhetőségi adatait (az ország váltás kivételével) az Ügyfélportálon keresztül a Beállítások menüpontban bármikor módosíthatja. Az Ön által kezdeményezett módosításokat az Oberbank Security App segítségével hitelesítheti. Amennyiben az országra vonatkozó módosítást szeretne benyújtani, kérjük vegye fel a kapcsolatot banki tanácsadójával.
„Know-Your-Customer nyilatkozat” frissítése
Nincs szükség többi személyes ügyintézésre adatainak aktualizálásához. Amint szükségessé válik az adatfrissítés, értesítést kap erről az Oberbank Ügyfélportálban. Pár perc alatt meg tudja válaszolni a kérdéseket, majd az Oberbank Security App segítségével tudja igazolni a megadott információkat.
Elektronikus postafiók
Az Oberbank elekktronikus postafiókja a hagyományos papír alapú dokumentumküldés alternatívája.
XS2A interface (PSD2)
Here you will find information about the test possibilities of the XS2A interface.