Oberbank Banking App
Az új Oberbank App mobilalkalmazás segítségével elektronikus banki szolgáltatásaink a nap minden órájában rendelkezésére állnak. Gyorsan és könnyedén kezdeményezhet utalásokat, hozzáférhet egyenlegéhez és számlainformációjához.
- banki ügyletek bárhol, bármikor *
- saját számlák közötti átvezetés pillanatok alatt
- beküldött megbízások nyomon követése
- időpont egyeztetési lehetőség a banki kapcsolattartóval
Rendszeres átutalások kezelése
Most már az Oberbank Banking App alkalmazáson belül is áttekintheti rendszeres átutalásait.
Néhány kattintással okostelefonján kényelmesen
- létrehozhat új rendszeres átutalásokat,
- feldolgozhatja vagy törölheti meglévő rendszeres átutalásait.
Funkciók áttekintése
Pénzügyek
A pénzügyi áttekintés funkcióval könnyedén ellenőrizheti számlaegyenlegét, illetve a számlán történt tranzakcióit. **
Banki tanácsadó
Bejelentkezést követően a banki oldalon szerepelnek az Ön személyes ügyfélkapcsolattartójának adatai, és a technikai ügyfélszolgálat elérhetősége.
Fiókkereső
A kereső segítségével gyorsan megtalálhatóak az Önhöz legközelebb lévő bankfiókok.
Pénzváltó kalkulátor
Az Oberbank pénzváltó kalkulátora segítséget nyújt Önnek, hogy külföldi kiadásainak értékét nyomon követhesse.
Bankkártya zárolása
Amennyiben bankkártyája elveszett, vagy illetéktelen kezekbe került, esetleg visszaéltek annak adataival, úgy rendelkezésre állnak a megfelelő elérhetőségek.
Kedvezményezett elmentése
Ha az utalási megbízás során bejelöli a „Kedvezményezett mentése“ jelölőnégyzetet, a kedvezményezett automatikusan mentésre kerül a kedvezményezettek közé.
Elektronikus postafiók
A szokványos papíralapú dokumentumok modern alternatívája. A kézbesítés nem csupán gyorsabb, de környezetkímélőbb is egyben.
Felugró üzenetek
Számla- és bankinformációkat felugró üzenetben fogadhat. A felugró üzenetek olyan szöveges üzenetek, melyek közvetlenül az okostelefon képernyőjén jelennek meg.
Rendszeres átutalások
Már néhány kattintással készíthet új rendszeres átutalásokat, feldolgozhatja meglévő átutalásait vagy törölheti őket.
Qvik fizetés
QR kóddal, NFC-vel vagy Deeplinkkel kezdeményezett azonnali átutalási megbízás.
* Technikai feltétel: Internetkapcsolat és eBanking-hozzáférés. iOS- vagy Android-rendszeren futó Oberbank App.
** Kizárólag lakossági hitelkártyák
Legyen tájékozott
Értesüljön a számlamozgásokról felugró üzenetben. Fogadjon felugró üzenetben tájékoztatást az Ön által meghatározott rendelkezésre álló összeg túllépéséről, vagy arról, hogy nem került elérésre a megadott összeg.
Amennyiben az Ön által használt eszköz beállításai lehetővé teszik, mindig naprakész maradhat anélkül, hogy be kellene jelentkeznie.
Mennyire biztonságos az Oberbank App?
Az Oberbank App többszörösen megbízható.
- Felhasználói azonosító és PIN a személyes adatok védelme érdekében.
- Biztonsági minta/Face ID, ill. Touch ID és hitelesítési eljárás szükségesek az átutaláshoz.
- Security App: Megbízások kényelmes és biztonságos jóváhagyása
- Átutalási limit 500.000,- HUF.
- Automatikus kiléptetés segítségével 30 percet követően a rendszer kilépteti, amennyiben megfeledkezik a kijelentkezésről.
- Felhasználói ill. Számlaadatok nem kerülnek az applikációban tárolásra.
- Belépés a Security App alkalmazás segítségével: Az Oberbank Security App alkalmazásban 90 naponta szükséges a megadott belépési adatok megerősítése.
Az Oberbank App letöltéséhez és használatához iOS 13+ vagy Android 8.0+ alkalmas készülékre van szükség.
A banki funkciók csak az eBanking rendszeren keresztül aktivált Oberbank számlán keresztül, az eBanking hozzáférési adatok megadásával érhetőek el.
Még nem rendelkezik Oberbank számlával? Ez esetben kérjen időpontot az Önhöz legközelebb lévő fiókunkban!
Amennyiben meglévő számlához szeretne eBanking szolgáltatást, úgy forduljon közvetlenül banki tanácsadójához.
Továbbvezető linkek
Gyakori kérdések
Milyen készülékkel és alkalmazással tudom az Oberbank applikációt használni?
Az Oberbank applikációt okostelefonokra optimalizálták. Az App használatához a következő operációs rendszerek egyike szükséges:
- iOS - 13 verziótól
- Android - 8.0 verziótól
Készülékén a „Beállítások“ alatt ellenőrizheti, hogy melyik iOS- vagy Android verzió került telepítésre.
Oberbank ügyfélnek kell lennem, hogy az applikációt használhassam?
Az Oberbank App-et alapvetően azoknak kínáljuk, akik az Oberbank eBanking szolgáltatását használják Magyarországon, Ausztriában, Csehországban, Németországban és Szlovákiában. A bankspecifikus funkciókat csak meglévő ügyfeleink tudják igénybe venni. Az App szolgáltatási részét (valuta-kalkulátor, országokra vonatkozó pénzügyi információk, bankfiók- és bankautomata keresés, stb.) pedig bárki használhatja. A funciók országonként eltérőek lehetnek.
Miért nem találom az applikációt bizonyos online áruházakban?
Az applikációt adott esetben azért nem találja az áruházban (App Store/Play Áruház), mert az okostelefon kamerája az autofókusz funkciót nem támogatja, vagy pedig a készüléke nem rendelkezik a megfelelő operációs rendszerrel.
Az Oberbank szolgáltatásainak eléréséhez szükség van külön jóváhagyásra?
Nem, valamennyi klasszikus Oberbank eBanking felhasználó Magyarországon, Ausztriában, Németországban, Csehországban és Szlovákiában a személyes bejelentkezési kódjával használhatja a banki szolgáltatásokat az applikáción keresztül.
Milyen adatokat kell megadnom az applikációba való bejelentkezéshez?
Az Ön eBanking felhasználói száma + eBanking PIN-kódja. Mindkét adatot az eBanking aktiválásához szükséges PIN borítékban kapta meg.
Hogyan állíthatom be a biztonsági mintát és miért van erre szükség?
Első bejelentkezés során egy személyes biztonsági mintát kell megadni. Ehhez legalább 4 pontot megszakítás nélkül kell öszekötni, majd ugyanezt a mintázatot még egyszer megismételni.
Ezzel a funkcióval akadályozza meg, hogy jogosulatlan személyek hozzáférjenek az Ön App-jéhez, amikor be van jelentkezve. A biztonsági mintával beállít egy jelkombinációt, mellyel a zárolást feloldhatja. Touch/Face ID (ujjlenyomat-azonosító) is használható.
Van beállítva átutalási limit az applikációban?
Igen, az App-ben van egy tranzakciós limit. Magyarországon ezt a felső határt 500.000 Ft-ban határoztuk meg. Ausztriában, Németországban és Szlovákiában 1.500 €-ban, Csehországban pedig 40.000 CZK-ban. A limit módosításához kérje banki tanácsadója segítségét.
Mire érdemes figyelnem IBAN szkennelés során?
Az IBAN olvasók megfelelő használatához az okostelefon kamerájának meg kell felelnie egy bizonyos minőségi követelménynek. Emiatt az olvasók nem minden készüléknél működnek tökéletesen. A szkenneléshez az IBAN-t egy bejelölt mezőn belül kell a kamera elé helyezni és az okostelefont mozdulatlanul kell rajta tartani. Az IBAN a kamera élesre állását követően automatikusan szkennelésre kerül.
Oberbank Ügyfélportál
Intézze tranzakcióit néhány kattintással, kezelje számláit, megtakarításait, értékpapírszámláit és más termékeit egy helyen, maradjon kapcsolatban banki tanácsadójával.
Elektronikus postafiók
Az Oberbank elekktronikus postafiókja a hagyományos papír alapú dokumentumküldés alternatívája.
Internetbanking Hotline
Ügyfélportál technikai ügyfélszolgálat
Hétfő-péntek: 9.00 - 17.00 óra (banki munkanapokon)
+36 1 / 298 29 - 40
+36 1 / 298 29 - 43
ebsupport_hu@oberbank.hu